Voorbereiding op het Nieuwe Schaatsseizoen: Schaatsplank Trainingen vanaf 6 September

Gepubliceerd op 21 augustus 2024 om 19:50

Het nieuwe schaatsseizoen komt er weer aan en dat betekent dat het tijd is om de schaatsplanken van stal te halen! Vanaf 6 september starten we met onze wekelijkse schaatsplank trainingen, die plaatsvinden elke vrijdag om 19:00 uur in ons clubgebouw.

Deze trainingen worden gegeven door onze ervaren trainer Peter, die je helpt om je techniek te verfijnen en je conditie te verbeteren. Of je nu een ervaren schaatser bent of net begint, Peter zorgt ervoor dat je optimaal voorbereid het ijs op kunt.

De trainingen zijn geschikt voor alle leeftijden en niveaus, dus iedereen is welkom!

Locatie: Ons clubgebouw
Tijd: Elke vrijdag om 19:00 uur
Data: 6 september, 13 september, 20 september, 27 september

Mis deze kans niet om je voor te bereiden op een succesvol seizoen. We zien je graag bij de trainingen!

Voor meer informatie kun je contact opnemen via ons contactformulier