KNSB Schaatstrainerscongres 2024

Gepubliceerd op 7 juli 2024 om 14:48

Klik hier om Op zaterdag 15 juni vond de twaalfde editie van het Schaatstrainerscongres plaats op Papendal. Ruim 250 trainers uit de skeeler- en schaatssport waren naar het hart van de Nederlandse topsport afgereisd om de nodige kennis bij te spijkeren. Er was een ruim aanbod aan workshops: van inlineskate-training en wat sporten met je hersenen doet tot grenzen verleggen, lenigheid en heupmobiliteit.

Om als vereniging op de hoogte te blijven van de hedendaagse trainingsmethodes en ontwikkelingen die de KNSB en verenigingen meemaken is een goede zaak om trainers en bestuurders naar dergelijke evenementen te laten gaan. Voor IJsclub Centrum is Corinne Jong samen met Gerrit-Jan Passenier, Luuk Kleijne en Chris Schuurman van STG Zaanstreek een dag naar Papendal geweest.

Voor het hele verslag van deze dag ga naar website van de KNSB.