Afsluiting schaatsseizoen

Gepubliceerd op 8 april 2024 om 16:13

Op vrijdagavond 5 april werd in de gezellige ambiance van ons Clubgebouw het "Van Glijden naar Rijden" feest gevierd, ter afsluiting van een succesvol schaatsseizoen. De sfeer was gezellig, terwijl schaatsliefhebbers zich verzamelden om het einde van het seizoen te markeren en om de prestaties van hun medeleden te vieren.

Een hoogtepunt van de avond was de huldiging van de clubkampioenen. Met trots werden de winnaars van verschillende leeftijdscategorieën en disciplines naar voren geroepen. Het was een moment van glorie voor degenen die hard hadden gewerkt en toewijding hadden getoond gedurende het hele seizoen.

De winnaars waren:

• Amy Brouwer, die als eerste eindigde bij de dames.
  • Jonas van Diepen, die de eerste plaats behaalde bij de heren.
  • Marit Wiertz, die de eerste plaats veroverde bij de meisjes.
  • Tygo Mulder, die de eerste plaats behaalde bij de jongens.

De spanning was voelbaar terwijl de namen werden genoemd en de felbegeerde trofeeën werden overhandigd. Het was een moment van glorie voor degenen die hard hadden gewerkt en toewijding hadden getoond gedurende het hele seizoen.

Nu de zomer begint, maken we de overstap van de ijzers naar de wielen, klaar voor nieuwe uitdagingen en plezier.